شماره تماس پارسيان خودرو مشهد

روزمره هاي محتوانويس

شماره تماس پارسيان خودرو مشهد

شماره تماس پارسيان خودرو مشهد همه كساني كه خودرو دارند براي رسيدگي و مواظبت از خودروي خود، نيازمند يكسري خدمات و سرويس ها ميباشند.

سرويس هايي از جمله مكانيكي، تعويض روغن و قطعات مصرفي، صافكاري و نقاشي و همچنين امداد خودرو. همچنين تامين سوخت اتومبيل و سرويس هاي مختلف و متنوعي كه براي خودرو نياز مبرم ميباشد.

يكي از خدماتي كه نام برده شد، امداد خودرو  پارسيان براي حمل خودرو به تعميرگاه و يا تعمير در محل در مواقع خرابي ميباشد.

لذا ميتوان با به همراه داشتن شماره تلفن يدك كش يا جرثقيل سيار، در اسرع وقت به اين مشكل رسيدگي نماييم.

روزانه خيابان هاي شهر مشهد شاهد خرابي و يا سانحه انواع و اقسام اتومبيل هستند. در وضعيت خيابان هاي سطح شهر كه امروزه وجود دارد

خرابي و يا تصادف خودرو مشكلات بسياري به همراه دارد. مشكلاتي از جمله اتلاف وقت راننده و رانندگان ديگر كه در آن مسير در حال رفت و آمد هستند.

با اينكه امداد خودرو يا همان خودروهاي امدادي در سراسر جاده هاي مشهد در جال گشت زني هستند. اما با اين حال باز مدتي زمان ميبرد.

در كشور ما كه تا اتفاقي برايمان نيفتد به پيشگيري از آن فكر نميكنيم و شماره امداد خودرو را نداريم. داشتن شماره تلفن يدك كش در اين وضع خيابان هاي شهر به كمتر شدن اتلاف وقت كمك بسياري ميكند.

پس چه بهتر كه تا وقت داريم و مشكلي برايمان پيش نيامده، در گوگل جستجو كنيم و شماره تلفن يدك كش را پيدا كنيم. و يا از سامانه 118 شركت مخابرات آن را دريافت نماييم.

شماره تماس پارسيان خودرو مشهد

شماره يدك كش امداد خودرو پارسيان

براي كساني كه داراي اتومبيل هستند، همراه داشتن شماره تماس يدك كش امداد خودرو واجب ميباشد. همانطور كه براي خودرو داشتن بنزين اجتناب ناپذير است.

چرا كه بنزين اتومبيل باعث راه رفتن آن شده و اگر نباشد، آن ماشين عملا بي استفاده باقي خواهد ماند. اين روزها در شهر هاي بزرگ هميشه و در همه ساعات شبانه روز شاهد ترافيك شديد هستيم.

و در برخي از مناطق اين ترافيك در تمامي ساعات شبانه روز وجود دارد. همچنين جرثقيل هاي امداد خودرو نيز به صورت گشت زني در جاده ها حضور دارند.

با اينكه ترافيك در سطح شهر روز به روز درحال افزايش ميباشد، اما باز هم سازندگان خودرو تعداد بيشتري خودرو توليد ميكنند. خيابانها نيز كشش حضور اين تعداد ماشين در حال رفت و آمد را ندارند

چه برسد به خودروهاي پارك شده در كنار خيابانها. پس بايد براي اين معضل راه حلي انديشيده شود. و اين معضل تا وخامت آن بيشتر نشده افزايش پيدا نكند.

البته شهرداري ها به دنبال راه حل هايي براي بيشتر كردن جاده ها و گسترش عرض آنها هستند. با اين حال ازدياد اتومبيل و توليد و واردات بيش از پيش آن، ما را نيازمند بيشتر شدن امداد خودرو ميكند.

يكي از راه حل هاي اصلي براي بيشتر نشدن ترافيك بر اثر خرابي ماشينها و يا تصادفها، امداد خودرو ميباشد. حضور يدك كش در سطح شهر به اندازه مورد نياز، ميتواند كمك شاياني به كمتر شد معضل ترافيك كند.

اگر يدك كش امداد خودرو به صورت دائمي در خيابانها وجود داشته باشد، ميتواند تا حد زيادي از ترافيك شهري و اتلاف وقت رانندگان ديگر جلوگيري بعمل آورد. چرا كه زمان كمتري براي رفتن به محل وقوع خرابي لازم است.

اگر امداد خودرو بتواند در محل ماشين را تعمير كند، زمان كمتري از راننده تلف ميشود. و در صورت حمل خودرو به تعميرگاه، قطعا چند روزي اتومبيل ايشان در تعميرگاه براي رفع خرابي خواهد بود.

يدك كش خودرو شبانه روزي

شماره تماس پارسيان خودرو مشهد شبانه روزي بودن هر گونه خدمات رساني، يكي از مهمترين ويژگي هاي آن به حساب مي آيد و يدك كش خودرو شبانه روزي نيز يكي از آنهاست.

اگر در هر ساعات از شبانه روز، خودرو شما دچار مشكل شد، مي توانيد با تماس با امداد خودرو پارسيان به شماره

09159000039 ، 05136032080 از خدمات يدك كش خودرو شبانه روزي ما استفاده كنيد.

يدك كش خودرو شبانه روزي بايستي از تمامي جهات امداد رساني به خودرو مجهز باشد تا در مواقع سخت دچار مشكل نشود و به راحتي بتواند خودرو را به محل مورد نظر حمل كند.

انواع يدك كش خودرو پارسيان خودرو

امداد خودرو پارسيان انواع يدك كش خودرو را در اختيار دارد. با توجه به شرايط امدادخواه بهترين يدك كش خودرو در محل ارسال ميگردد.

يدك كش هاي خودرو امداد خودرو پارسيان شامل يدك كش نيسان چرخگير, كفي خودرو بر, يدك كش زنجيري, نيسان دكل دار و.. مي باشد.

ما به صورت تخصصي در ابتدا سعي مان بر اين است كه خودرو را در محل تعمير نماييم. در صورتي كه نياز به حمل خودرو باشد, امداد خودرو كاسپين خودروي شما را به تعميرگاه مجاز خودرو حمل مينمايد.

  • يدك كش كفي خودرو بر

يدك كش كفي خودرو بر مناسب براي حمل كامل خودرو مي باشد. در اين مدل يدك كش ها خودرو به طور كامل بر روي كف يدك كش قرار ميگيرد.

اين روش امن ترين و مطمئن ترين روش حمل خودرو مي باشد. از مزاياي اين نوع يدك كش عدم آسيب رسيدن به خودرو در طول مسير حمل خودرو تا محل مورد نظر مي باشد.

براي درخواست يدك كش كفي خودرو بر با شماره امداد خودروي فوري پايين همين صفحه تماس بگيريد. اين روش مناسب براي رانندگاني است كه نسبت به خودروي خود حساس مي باشند.

  • يدك كش چرخگير

اين نوع يدك كش ها معمولا از نوع نيسان چرخگير مي باشند. يدك كش چرخگير داراي فلزي است كه در زير دو چرخ جلو يا دوچرخ عقب قرار ميگيرد.

اين نوع يدك كش ها به سپر خودرو آسيب نميرسانند. يدك كش چرخگير متداول ترين و ارزانترين نوع ماشين يدك كش مي باشند.

از مزاياي آن ارزانتر بودن نسبت به كفي خودرو بر مي باشد. امداد خودرو پارسيان صاحب تعداد بيشماري يدك كش مستقر در تمام جاده ها مي باشند. با تماس با سامانه امداد خودرو فوري از نزديكترين يدك كش در اطراف خودروي خود بهره مند شويد.

  • يدك كش هاي كاميوني

يدك كش هاي كاميوني از دسته يدك كش هايي هستند كه بصورت هيدروليكي كار مي كنند. شيوه كار بدين گونه است كه از چند جك هيدروليكي تشكيل شده اند و براي حمل خودرو ابتدا اين بند اين جك به چهار چرخ خودرو متصل مي شود و سپس مي تواند آن را در جهات مختلف جابجا كند.

اين مدل از يدك كشي يكي از محبوب ترين يدك كشي ها در جهان مي باشد زيرا امنيت حمل و خود خودرو در اين نوع از حمل تا حدودي تضمين شده است.

  • يدك كش جاده

يدك كش جاده بايستي در تمامي طول راه حضور داشته باشد، زيرا اساسا يدك كش براي مكان هايي پر تردد و خطرناك تعبيه شده و يكي از بارز ترين آنها، جاده است.

يدك كش جاده معمولا با پليس در ارتباط هستند تا در مواقعي كه تصادفي رخ داده است، فورا خود را در محل مورد نظر حاضر كنند.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.